Повернення та обмін
Якщо з будь-яких причин замовлена деталь не підійшла, не знадобилася, Ви можете повернути/обмінювати товар належної якості (справного) протягом 14 днів з дня замовлення товару на сайті, по телефону або в офісі відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та нормативно-технічною документацією.
Необхідні умови для обміну/повернення:
-
Товар не був використаний/встановлений та повертається у повній комплектації
-
Категорично заборонено наклеювати на упаковку скотч, інші наліпки чи робити написи!
-
Збережено товарний вигляд деталі та його упаковка (ціла та чиста).
Для клієнтів з м. Запоріжжя
-
Обмін/повернення здійснюється в офісі за адресою вул. Єлизавети Щедрович, 73.
-
Повернення коштів здійснюється відразу після огляду та підтвердження термінів повернення, товарного вигляду та цілісності товару.
Для клієнтів з інших регіонів України:
-
Вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером та повідомити про бажання повернути/обміняти товар.
-
Менеджер перевірить інформацію та надасть Вам дані для відправки товару.
-
Після відправки повернення зв'яжіться з менеджером та повідомте номер ТТН та реквізити для повернення коштів.
Повернення коштів здійснюється після отримання та прийому повертаємого товару.
Можливі причини для відмови у поверненні/обміні товару:
-
Втрата, пошкодження упаковки.
-
Перевищення встановлених термінів повернення.
-
Установка деталі самостійно або на СТО, що не має сертифікату на проведення цього виду робіт.
-
Наявність слідів встановлення деталі на автомобіль.
Потрібно пам'ятати, що на деякі види і групи автотоварів гарантія повернення чи обмін не поширюється. Цей перелік деталей та аксесуарів, а також інші нюанси доставки, оплати та захисту споживачів можна уточнити у онлайн-консультантів інтернет-магазину Svedex.
Важливо! Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата: готівкою або банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити (Підстава – постанова НБУ №705 від 05.11.2014, Розділ 7, п.3, абз.1, п.4).