Повернення та гарантії

Повернення

Якщо з будь-яких причин замовлена деталь не підійшла, не знадобилася, Ви можете повернути/обмінювати товар належної якості (справного) протягом 14 днів з дня замовлення товару на сайті, по телефону або в офісі відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та нормативно-технічною документацією.

В момент отримання товару клієнт або представник клієнта повинен оглянути товар на предмет цілісності і комплектності, а також переконатися, що йому був поставлений саме той товар, який він замовляв.

Перед встановленням нової деталі на автомобіль механік зобов'язаний упевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля.

Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів. У разі запаяної прозорої упаковки необхідно, як мінімум, уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи прозору упаковку та при можливості також провести порівняння основних розмірів і перевірити комплектність.

  • Претензії про некомплектність та пошкодження після відкриття запаяної прозорої упаковки не приймаються!
  • Після спроби монтажу претензії про невідповідність нової деталі у випадках, де можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою, тим самим визначити невідповідність, не приймаються!

За яких умов можно повернути товар?

  • пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
  • не має слідів експлуатації і збережена комплектація
  • збережено упаковку, товарний чек
  • відсутні сторонни написи, наліпки
Ми не приймемо повернення якщо будуть порушенні вищезазначені умови

Як повернути товар?

  1. заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть у коробку
  1. запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м.Запоріжжя вул.Єлізавти Щедрович 73 або відправте кур’єрською службою

Як повернути кошти?

Потрібно вказати дані банківської карти для повернення коштів у бланку повернення товару

Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.

Гарантії

Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники).

Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.

На електричні товари гарантія не поширюється та обмежується фактом працездатності на момент встановлення.

Умови надання гарантії?

  • пройшло не більше 6 місяців або 10000 км пробігу (до настання однієї із зазначених подій)
  • товар не має механічних або інших пошкоджень
  • товар використовувався за інструкцією
  • ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції

Як здати товар по гарантії?

  1. підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
  1. заповніть бланк повернення товару (⬇️ завантажити бланк) та вкладіть з іншими документами у коробку
  1. запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою … або відправте кур’єрською службою
Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної

Який порядок (процес) обробки рекламації?

Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розглядання від 14 до 30 днів.

Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.

У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.

Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.

Хто покриває транспорті витрати?

Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.

Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.

Вартість послуг автосервісу не компенсується.

Як надіслати товар кур’єрською службою

Оформіть відправлення за реквізитами:

Отримувач - Діброва Світлана Леонідівна
Телефон - +380955503945
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м.Запоріжжя відділення Нової Пошти №56
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати

Які товари можна повернути а які ні?

Всі товари в нашому магазині можна повернути окрім:

  • предмети сангігієни
  • товари в аерозольній упаковці
  • трубна продукція, скло
  • електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, олії, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика)
  • товар привезений під замовлення з іншої країни